Monday, October 19, 2009

The best is yet to come


I DIED WHEN I SAW THIS.

I went to Eastwood with my friends to visit the exhibit of the Advance Class of 2009.

This Bedroom is C-R-A-Z-Y (in a good and amusing way)

Ifugao inspired Bathroom. One word: Genius!

I like the ceiling so much

If Fashion Designers have Bryant Park and fashion shows, Interior Designers have Exhibits and studios. Most of them like the idea of bringing the outdoor in the interiors which I find interesting. I love how contemporary and Filipino everything looked. I think they (Advance Class 2009) did a good job but some of the rooms are missing something, I just couldn't quite put my finger on it. You just have to wait for my batch. Not that I'm bragging or anything but knowing my friends, the best is really yet to come!

15 comments:

  1. i loove the room and outfit!

    ReplyDelete
  2. I REALLY[!] love the first design :> Hopefully, maging ganyan yung idesign mo sa bahay ko :> Or, BETTER! :D BTW, I like the Rice Terraces Style too :)

    --MU

    ReplyDelete
  3. MU: Of course I will do something better :> Hahaha!

    ReplyDelete
  4. hey! ur now known as STAEDTLERboy. haha. because of this i might just go to eastwood mall this weekend.

    ^^

    ReplyDelete
  5. You have to go there!And don't forget to visit the Exhibit! No entrance fee. You just have to answer some surveys while/after looking around.

    ReplyDelete
  6. woaahh those are pretty cool hahaha. and i finally know your name :O Magno.. are you related to Carlo Magno the painter? haha :)

    ReplyDelete
  7. oh my! those designs are incredible. who's the designer? btw, you look so cute:)

    ReplyDelete
  8. @Trishacamille: Thanks! Yes, my name is Aivan, not IVAN :| nor AVAN. I THINK I'm not related to him :)

    @Cybele/yuki: I know! IDK the designers by name but they are my schoolmates. The seniors :) AND, I'm not cute! :">

    ReplyDelete
  9. Hey Staedtlerboy, would love to see you create a feature page on Pinoy Architecture + Interior + Fashion :) Looking forward to your next blog! - MDM

    ReplyDelete
  10. Hahaha! I'll start researching for inspirations of Philippine Architecture/Interiors. That's a hard challenge Marge! BTW, thanks very much for the tickets!!!

    ReplyDelete
  11. W-O-W.. can i just live there? LOL! BTW, Aivan dear, i followed your blog on bloglovin :D (http://www.bloglovin.com/blog/1206298)

    ReplyDelete
  12. @Edrick: I'm glad I've inspired you :D

    @D: Thanks so much! >:D< Can't wait for our CC =)

    ReplyDelete
  13. aww i think the exhibition was really good. the rooms look fantastic!

    ReplyDelete
  14. never knew your an interior designer! really awesome :)

    I had a shoot with PSID last month and the rooms are reaaaallly breathtaking! the designers are amazingly talented and nice :)

    ReplyDelete